Net Addicted

Ai grija ce iti doresti.S-ar putea sa gasesti aici tot ce ai nevoie.
 
HomePortalCalendarFAQSearchRegisterLog in

Share | 
 

 Machiajul si afectiuniile ochiului

Go down 
AuthorMessage
Shoker
Administrator
Administrator
avatar

Number of posts : 284
Age : 28

PostSubject: Machiajul si afectiuniile ochiului   Wed Jul 11, 2007 1:27 pm

10 alimente pentru o vedere mai una

Cele mai indicate alimente care te ajuta sa reduci riscul confruntarii cu afectiunile oculare sunt urmatoarele:

1. Pestele - este o sursa excelenta ce furnizeaza suport structural pentru membranele celulare. Este recomandat pentru tratarea degenerescentei maculare si pentru pastrarea sanatatii ochiului.

2. Spanacul, varza si salata - aceste plante sunt bogate in caroteni, in special in luteina. Luteina, un pigment galben, protejeaza macula de arsurile solare si de lumina fosforescenta.

3. Oul - este bogat in cisteina, sulf, lecitina, amino-acizi si luteina. Aceste componente previn formarea cataractei.

4. Usturoiul si ceapa - prezinta, de asemenea, un continut bogat de sulf, necesar producerii de glutemina, un important antioxidant atat pentru ochi, cat si pentru intregul organism.

5. Soia - scazuta in grasimi, bogata in proteine, soia este elemetul de baza ce nu lipseste din nici o dieta. Soia contine acizi grasi esentiali, vitamina E si agenti antiinflamatori.

6. Fructele si legumele - contin vitamina A, C, E si beta-caroten. Legumele de culoare galbena, precum morcovul, sunt foarte importante pentru vederea diurna.

7. Afinele si strugurii - aceste fructe ajuta cu precadere ochiul in timpul vederii nocturne. O ceasca plina de afine, gem de coacaze sau un supliment nutritiv format din struguri si afine te ajuta sa-ti adaptezi vederea la intuneric in mai putin de 30 de minute.

8. Vinul - pe langa efectul cardioprotectiv, vinul contine nutrienti esentiali care protejeaza vederea. Bineinteles, nu mai trebuie adaugat faptul ca numai un consum moderat are urmari benefice pentru organism.

9. Alunele si stafidele - sunt unele dintre cele mai concentrate alimente in vitamine. Continutul ridicat de acizi grasi omega-3 contribuie la mentinerea colesterolului la un nivel scazut si stabilizeaza membranele celulare.

10. Uleiul de masline - acest tip de ulei monosaturat este o alternativa sanatoasa a untului si a margarinei.

_________________
Orice prost poarta diploma,nu-i purta stima...In cel mai fericit caz e prost cu Diploma.
Back to top Go down
http://addicted.forumz.ro
 
Machiajul si afectiuniile ochiului
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Net Addicted :: Sanatate-
Jump to: